آموزش جستجوی سایت در گوگل
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اطمینان حاصل کنید که به تمام صفحات سایت با پیوندی از صفحه قابل یافتن دیگر دسترسی دارید. اطمینان حاصل کنید که پیوند ارجاع شامل متن یا برای تصاویر ، یک ویژگی alt باشد که مربوط به صفحه مورد نظر است. پیوندهای آموزش جستجوی سایت در گوگل  خزنده برچسب های <a> با ویژگی href هستند.

یک فایل نقشه سایت با پیوندهایی که به صفحات مهم سایت شما اشاره می کند ، ارائه دهید. همچنین صفحه ای با فهرست قابل خواندن پیوندهای این صفحات (گاهی اوقات به عنوان فهرست سایت یا صفحه نقشه سایت) ارائه دهید.

تعداد پیوندهای یک صفحه را به تعداد معقول (حداکثر چند هزار) محدود کنید.

اطمینان حاصل کنید که سرور وب شما به درستی از هدر If-Modified-Since HTTP پشتیبانی می کند. این ویژگی به سرور وب شما هدایت می کند که به Google بگوید آیا محتوای شما از آخرین باری که سایت شما را خزیده ایم تغییر کرده است یا خیر. پشتیبانی از این ویژگی باعث صرفه جویی در پهنای باند و سربار می شود.

از فایل robots.txt در سرور وب خود برای مدیریت بودجه خزنده خود با جلوگیری آموزش جستجوی سایت در گوگل  از خزیدن در فضاهای نامحدود مانند صفحات نتایج جستجو استفاده کنید. فایل robots.txt خود را به روز نگه دارید. نحوه مدیریت خزیدن با فایل robots.txt را بیاموزید. پوشش و نحو فایل robots.txt خود را با استفاده از تستر robots.txt آزمایش کنید.

راههای کمک به Google برای یافتن سایت شما:

 

از Google بخواهید صفحات شما را خزنده کند.

اطمینان حاصل کنید که هر سایتی که باید در مورد صفحات شما اطلاع داشته باشد ، آگاه است که سایت شما آنلاین است.

به Google کمک کنید صفحات شما را درک کند

یک سایت مفید و غنی از اطلاعات آموزش جستجوی سایت در گوگل  ایجاد کنید و صفحاتی بنویسید که محتوای شما را به وضوح و با دقت توصیف کند.

به کلماتی که کاربران برای یافتن صفحات شما تایپ می کنند فکر کنید iranian cyber  و مطمئن شوید که سایت شما در واقع آن کلمات را در خود دارد.

اطمینان حاصل کنید که عناصر <title> و ویژگیهای alt شما توصیفی ، خاص و دقیق هستند.

سایت خود را طوری طراحی کنید که سلسله مراتب صفحه مفهومی واضحی داشته باشد.

بهترین شیوه های توصیه شده ما را برای تصاویر ، فیلم و داده های ساختار یافته دنبال کنید.

هنگام استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا (به عنوان مثال ، Wix یا WordPress) ، مطمئن شوید که صفحات و پیوندهایی ایجاد می کند که موتورهای جستجو می توانند آنها را خزند.

برای کمک به Google برای درک کامل محتویات سایت  آموزش جستجوی سایت در گوگل خود ، اجازه دهید همه دارایی های سایت که تأثیر بسزایی در ارائه صفحات دارند ، خزنده شوند: برای مثال ، فایل های CSS و JavaScript که بر درک صفحات تأثیر می گذارد. سیستم نمایه سازی Google یک صفحه وب را همانطور که کاربر می بیند ارائه می دهد ، شامل تصاویر ، CSS و فایل های جاوا اسکریپت. برای مشاهده دارایی های صفحه ای که Googlebot نمی تواند خزیدن کند ، از ابزار بازرسی URL استفاده کنید. برای اشکال زدایی دستورالعمل ها در فایل robots.txt خود ، از ابزار robots.txt Tester استفاده کنید.

به ربات های جستجو اجازه دهید سایت شما را بدون شناسه جلسه یا پارامترهای URL که مسیر آنها را در سایت دنبال می کند ، خزند. این تکنیک ها برای ردیابی رفتارهای فردی کاربر مفید هستند ، اما الگوی دسترسی ربات ها کاملاً متفاوت است. استفاده از این تکنیک ها ممکن است باعث نمایه سازی ناقص سایت شما شود ، زیرا ممکن است ربات ها نتوانند URL هایی را که متفاوت به نظر می رسند اما در واقع به یک صفحه اشاره می کنند حذف کنند.

محتوای مهم سایت خود را بصورت پیش فرض قابل مشاهده کنید. Google قادر است محتوای HTML پنهان شده در عناصر ناوبری مانند زبانه ها یا بخش های گسترده را خزیدن کند. با این حال ، ما این محتوا را برای کاربران کمتر در دسترس می دانیم و توصیه می کنیم مهمترین اطلاعات خود را در نمای آموزش جستجوی سایت در گوگل  صفحه پیش فرض قابل مشاهده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: